30 Temmuz 2010 Cuma

Geleceğe Dönüş Ağustos'ta TV8'de

TV8, sloganının-İyi Televizyon- hakkını veriyor gerçekten, Avrupa, Uzakdoğu, G.Amerika ve hatta Hollywood'un iyi örneklerini ekrana getiren kanal, Ağustos ayında efsane film serisi Back to the Future (Geleceğe Dönüş)'ü vereceğini açıkladı.

Hangi günler yayınlanacağı konusunda bir bilgiye ulaşamadım o yüzden burada paylaşamıyorum, ama açıklanır en kısa sürede herhalde.

Tabi en çok merak ettiğim hangi dublajlı versiyonu yayınlanacak, hepimizin en iyi bildiği Marty'i Yekta Kopan'ın seslendirdiği versiyon, bi tane Kanal 1'de yayınlanmış bir dublaj var (maalesef orada kim seslendirme yapmış bilmiyorum), TRT versiyonu varmış Doktor'u Rüştü Asyalı falan seslendirmiş onu hiç izlemedim) bi de ekşi'de yazdığına göre Marty'i Mehmet Ali Erbil'in seslendirdiği bir versiyon varmış belki o da olabilir. (sharebus'da varmış bu versiyonu acaba indirsem mi)


Neyse klişe ama izlemişler (benim gibi 85 kere bile olsa) yeniden izlemeli, izlememişler (varsa öyle birileri) derhal izlemeliler.

1 yorum:

  1. sadece dublaj hataları ve komedileri için bile televizyonda izlenmeye değer, haber için teşekkürler espada

    YanıtlaSil