28 Haziran 2010 Pazartesi

Hakkımızda










Primera Espada

Gerçek İsim :
Bilen biliyor zaten o yüzden şimdilik gereksiz.
Yaş:
"Espada"ların yaşları yoktur!?!
Yaşadığı Yer: Türkiye Hueco Mundo
Meslek: Valla lisede sürünüyorduk yakın zamana kadar, artık o bitti hayırlısıyla üniversite başlayacak artık. (mı?) Ama bu blog için konuşuyorsak yazarlık&editörlük.
Sevdikleri:
Anime/manga , tarih, sinema, spor, internet, ailem, arkadaşlarım, pc oyunları, müzik, sohbet, muhabbet, ekşi sözlük, çeviri yapmak, kendo vs.
Sevmedikleri: Klasik işte yalan, kibir, gereksiz/faydasız insanlar, 3. sınıf Türk dizileri, sabah programları, kendini bir bok sanan şebekler vs.
İletişim:
Mail: hipernova41@gmail.com MSN: dirknowitzki__41@hotmail.com (50 kız garantili MSN adresi, kişisel MSN adresi gereksiz şeyler için eklemezseniz sevinirim.)

Hakkımda:
Hakkımda yazacak ilgi çekici bir şey maalesef pek yok. Zaten bu blogu hayat hikayemi yazmak için açmadım. (oha yalana bak, kişisel blog deyip gayet kişisel olan kendim hakkında bilgi vermek istemiyorum) Aklıma doğru dürüst bir şey gelmedi gelirse güncellerim burayı olur biter ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------


Pugnax

Arkadaşlarımız kendisine ulaşamadığından (söylediklerine göre telefonu kapsama alanı dışındaymış) dolayı kendisi hakkında herhangi bir bilgi veremiyoruz. (Evet itiraf ediyorum aslında Pugnax nickiyle yazan da benim kalabalık gözüküp okuyucunun ilgisini çekmek için 2 tane hesap aldım öhm pardon yanlış oldu) En yakın zamanda kendisiyle irtibat kurup bilgi vermek isterse kişisel bilgilerini sitede yayınlayacağız. (En kirli çamaşırlarını hemi de nihahaha :P)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder