30 Temmuz 2010 Cuma

Escritos Gratis - 2

Bu yazımla arayı pek soğutmayalım değil mi?

Aslında böyle bir yazı yazmamın amacını ben de bilmiyorum ne yani, günlük mü bu şimdi yoksa başımdan geçenleri anlatıp millete "vay be ne hayatı varmış" mı dedirtmek, bilmiyorum bildiğim tek şey yazıyor olmam.

Bugün de benim için diğerlerinden pek farklı geçmedi, yaklaşık 4-5 saat kadar Feudalism 2 oynadım Far-East Empireın bir neferi olarak tüm Dünya'yı ele geçirdim bi tek kendi ülkemin başkentini alamadım. 4-5 kere deneyip beceremeyince kapattım. Sonra ha Bleach'in yeni manga bölümü çıkmıştır deyip okudum, ve evet çok sürprizli bitti. (sürpriz deyince hemen belirteyim sürpriz'i "süpriz" şeklinde yazanı ıslak odunla kovalayasım var, kaç yaşına gelmişsin bir r ile p'den hangisinin önce geldiğini bilmiyorsan hiç bir şey yazma)  Ama Spoilerı Çarşambadan öğrendiğim için, o kadar şaşırmadım tabi, bi de Bleach deyince evet sitede bir anime-manga bölümü var, ama Bleach oraya sığmayacak kadar geniş ve aktif bir seri o yüzden onun için ayrı bir bölüm açarım Pugnax kızmazsa. -ehehe-

Neyse şu an ABBA'nın Money Money Money'i odamda yankılanmakta ve bu bana ne kadar paraya ihtiyacım olduğunu hatırlattı, en kısa sürede para kazanmak istiyorum ama tembellikten şuraya 3-4 tane arka arkaya yazı bile yazamıyorum. (Bu arada yazı yazarken eski yazılarımın linki verip onları hatırlatmaya bayılıyorum :D)

Facebook'da da bir atraksiyon yok, ne bir kavga ne bir insanların birbirlerine aşırı sevgi gösterisi falan Cuma günü olmasına rağmen çok sıkıcı.

Ya şöyle vurdulu kırdılı veya sürpriz (bak gene kullandım bu kelimeyi) sonlu bir film söyleyin güzel de onu izleyek bari veya durun ben kendim bulurum bir şeyler.

Hadi bitti yazı dağılın şimdi, ankette oy kullanmayı unutmayın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder