28 Temmuz 2010 Çarşamba

Escritos Gratis - 1

Ne yazsam ne etsem diye düşünürken, kendimce bir boşbeleş yazı dizisi hazırlayayım dedim. Adını da sırf hava olsun diye Escritos Gratis (Serbest Yazılar) yaptım. Tamamiyle Google translate'ten yaptım bu ifade hoşuma gitti.

Saat olmuş 01.15,  (muhtemelen bu yazı bittiğinde saat 01.30'u geçer diye tahmin ediyorum). 2-3 saat önce Bleach'in 281. bölümünü seyredip, az biraz hüzünlenmişim (haftaya muhtemelen Primera beni ağlatacaktır hemen mendil stokuna başlamalıyım)

Bir yanda MSN'de Pugnaxla geyik falan, -geyik dediğime de bakmayın öyle o beni kızdırıyor ben kızıyorum, sonra küfürü kalayı basıyorum, gülüşülüyor sonra yenisi başlıyor böyle böyle bir devridaim söz konusu- Çeviri grubundaki editörümle iş konuşması (gecenin bu saatinde!),

Diğer yanda ise Facebook'ta milletin profillerini dikizlemem, "Lan kim kiminle şeediyor, kim kiminle kafga ediyo du baham ne fotolar paylaşmışlar, azından mı öpmüş-sonuncusu arak oldu kabul ediyorum-" gibi gayet gereksiz ötesi düşüncelere kapılmak.

Aslında, okunmak için şuraya bol aşklı meşkli bir yazı döşemek var da hiç havamda değilim. Zaten girizgah olsun diye yazmaya gayret ediyorum fakat şu kelimeleri okuyan kimse olmamıştır kesin "bu ne şabalakça bir yazı" deyip çoktan sağ üst köşedeki x'e basıp gitmiştir. Sağlık olsun. Adios

1 yorum:

  1. baştan sona okudum, her ne kadar ispanyolcayı köylü dili olarak görsem de bu ilginin sana olduğu kadar bana ve okuyuculara da katkısı oluyor(dur) espada, gracias!

    YanıtlaSil