6 Ağustos 2010 Cuma

Varmak

Uzun ya da kısa hemen hemen her yolculuk zevklidir benim için. Yeni bir yerlere gitmek, değişiklik yapmak ve şehirden uzaklaşmak. Hafta sonu kafanızı dinlersiniz ve ertesi hafta yapacağınız işleri daha rahat yaparsınız. Ben de bugün Ankara'ya geldim. Ankara hakkında bir gezi yazısı da yazacağım ilerleyen günlerde, pek sevmesem de arasıra İstanbul'dan uzaklaşıp kafa dinlemek için ideal yerlerden biri. Ne çok şehir, ne de köy. Memur şehri olmasına ve şehrin ruhunu sevmememe rağmen bu seferki gelişim beni rahatlattı. 5 saat süren yolculuk, evinize attığınız adımla birlikte gelen değişiklik. Sanırım varmak kelimesinin karşılığı bu, rahatlamak ve değiştirmek. Yol almış olmak ve tamamlamak. Bugünkü yazımda böyle işte, girip biraz bakınayım dedim bloga, görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder