15 Ağustos 2010 Pazar

Neler Oluyor Bu Blog Olaylarında

Bugün blog'a bağlanıp ne olup bittiğine bakayım dedim. mailimi şifremi falan yazıp girdim, google bana kuraldışı şeyler yaptığınızı tespit ettik, hesabınızı doğrulamak için telefonunuzu gönderin falan fişman dedi, ben de daha önce de verdiğim için vermekte bir sakınca görmedim ve hesabımı zor da geri açtırabildim.

Neden olduğunu bilmediğim bir şeyden ötürü mail hesabımı dondurdular, sonra açtırdıktan sonra gördüğüm şey beni şaşırttı, blogun takipçilerin içinde kendim de vardı, halbuki ben böyle bir şey yapmadım. Profil resmim ve ismim de değişmiş.

Şimdi merak ettiğim biri benim şimdi şifremi öğrenip de mi böyle saçmalıklar yaptı, yoksa Google mı bunun sorumlusu yoksa benim farkında olmadığım 2. bir kişiliğim var da o mu benden habersiz bunu gerçekleştirdi. Anlayan beri gelsin yahu???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder